Ahol a szépség a természetessel találkozik

Costa Cosmetics-Szappanok és kozmetikumok

Costa Cosmetics-Szappanok és kozmetikumok

Avokádó szappan

2015. július 01. - Costa Cosmetics

Ennek a szappannak az elkészítése némi elő munkát igényelt. Első nekifutásra öt szép formájú avokádót vettem a boltban. Egy megfelelő méretű műanyag dobozt félig megtöltöttem két komponensű szilikon gumival, ebbe süllyesztettem bele félig az avokádókat (még egy epernek is jutott hely):

 avokado_forma.jpg

Aztán később csináltam még egyet, hogy jó sok szappant tudjak egyszerre készíteni.

A következő lépés a magok (kis félgömb alakú szappanok) elkészítése volt, ehhez finomra daráltam a megmaradt avokádó magokat. Az antioxidáns hatású, erős narancssárga színű por barnásra színezte a masszát:

 avokado_mag.jpg

A szappanokba víz helyett fele részt avokádó püré, fele részt kókusztej került. a felhasznált olajok: olíva, kókusz, ricinus, shea. Egy kevés zöld agyag és folyékony zöld szappanfesték színezi a héját:

 avokados_szapik.jpg

Több féle gyümölcsös illatot kevertem bele: mangó, maracuja, grapefruit, ginko-limette. A massza nem fért bele a formákba, ami kimaradt, abból stilizált avokádók lettek.

És itt egy régebbi fotó, amit a privát fotósom (a férjem) Gaidosch Tamás készített az első sorozatról:

avokadok_rozsaval.jpg

A mostaniakból azért "spóroltam" ki a zöld színt, mert volt, aki panaszkodott, hogy fog.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://costacosmetics.blog.hu/api/trackback/id/tr427589160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása